KARGO VE TESLİMAT BİLGİLENDİRMESİ

SİPARİŞ VERMEK
ferolleparfum.com.tr’dan nasıl sipariş verebilirim?
ferolleparfum.com.tr’dan sipariş verebilmek için üye olmanız şart değildir.
ferolleparfum.com.tr’a üye değilseniz; “ferolleparfum.com.tr’a Üye Ol” linki üzerinden üyelik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik bilgilerinizi siteye girdikten sonra, satın almak istediğiniz ürünü/ürünleri sepetinize eklemelisiniz. Sepetinizden “Ödeme Sayfasına Git” tuşu ile bir sonraki aşamaya geçebilir, Teslimat ve Fatura adresi bilgilerinizi doldurduktan sonra, “Siparişi Onayla” butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

KARGO
ferolleparfum.com.tr’dan vermiş olduğum siparişlerde ne kadar kargo ücreti ödeyeceğim?
ferolleparfum.com.tr’da tüm alışverişlerde kargo ücretsizdir.

Siparişler hangi kargo firması ile gönderiliyor?
Siparişleriniz, Yurtiçi Kargo ile sigortalı olarak gönderilecektir.

Siparişimin kargoya teslim edilip edilmediğini nasıl takip edebilirim?
ferolleparfum.com.tr’dan vermiş olduğunuz siparişiniz kargoya teslim edildiğinde e-posta ve sms yolu ile bilgilendirileceksiniz. Bu sms ve e-posta da yurtiçi kargo kargo takip numarası bulunmaktadır. Aynı zamanda sitemiz üzerinde “Hesabım” linkinden kargo takip numaranıza ulaşabilirsiniz.

TESLİMAT
Yurt dışına teslimat yapılıyor mu?
ferolleparfum.com.tr, sadece Türkiye sınırları dahilinde ürün gönderiminde bulunmaktadır.

Siparişler ne zaman teslim ediliyor?
Sipariş verdiğiniz ürün aynı gün kargoya verilir. Tahmini teslimat süresi iş günü üzerinden hesaplandığı için, belirtilen süreye hafta sonu ve resmi tatiller dahil değildir. Hafta sonu ve tatillerde vermiş olduğunuz siparişleriniz, ilk iş gününde işleme alınacaktır ve 1-2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmeye başlanır. Siparişleriniz kargoya teslim edildiğinde, e-posta ve sms ile bilgi gönderilecektir. Kargo takip numaranız, size hem e-posta hem sms olarak gönderilecektir ayrıca ferolleparfum.com.tr da “Hesabım” bölümünde de yer alacaktır.

Faturam siparişimle beraber teslim edilmedi ne yapmalıyım?
Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında bulunan şeffaf, plastik bir cep poşeti içinde size ulaştırılır. Bu cep içerisinde bulunan fatura kargo firması tarafından size teslim edilmez ise lütfen ferolleparfum.com.tr Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçiniz.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Teslimat sırasında herhangi bir sorunla karşılaşmamak için paketinizi teslim almadan önce, paketin hasarlı olup olmadığını kontrol ediniz. Eğer ürününüz kargoda zarar görmüşse, paketi size teslim eden kargo yetkilisine tutanak tutturup paketi teslim alabilir veya paketi teslim almadan iade edebilirsiniz.

Teslim alınmayan kargolar için ferolleparfum.com.tr Müşteri Hizmetleri’ni 0850 309 99 48 no’lu numaradan arayarak tarafımıza bildirimde bulunmanızı rica ederiz.

SİPARİŞ TAKİBİ
Siparişinizin durumunu istediğiniz zaman “Hesabım” bölümünde yer alan “Siparişlerim” sayfasından takip edebilirsiniz.